Russell Brand om hur livet har förändrats sedan han gift sig:"Jag kunde ha sex med fem kvinnor per dag"

"Jag kunde ha sex med fem kvinnor per dag"
Hej Allihopa! komikern och skådespelaren Russell Brand, 35, har tidigare erkänt att hustrun Katy Perry, 26, har fått honom att bli en lugnare person. Men med ett förflutet fyllt av sex-, alkohol-, och drogmissbruk har övergången från vild singel till trogen make inte varit helt lätt.
— Jag tar ett steg i taget – med droger precis som med alkohol. Man ska inte se någonting som att det är ”för resten av livet”. Självklart ska äktenskapet vara livet ut, och det är det jag vill, men vad som helst som man säger ska vara livet ut kan vara skrämmande, berättar Russel för tidningen The Sun.
35-åringen påstår själv att han tidigare kunde ha sex med fem kvinnor om dagen, och den tiden han förut tillbringade i sängkammaren har han blivit tvungen att fylla med något annat.
— Jag kan inte tänka mig att jag brukade ha sex 20 gånger i veckan, framför allt inte nu när jag är gift. Nu har jag blivit värsta trädgårdsmästaren istället.
Russell och Katy gifte sig för fem månader sedan, men det har redan ryktats om att paret ska ha sökt professionell hjälp för påstådda äktenskapsproblem - något som Russell förnekar. Han framhäver istället vilken betydelse äktenskapet med Katy har för honom:
— Jag hade aldrig varit kär innan jag träffade Katy. Nu ser jag på kärleken som en anledning att vilja förändra sig för någon. Ha Det Bra

Jag är med i en tävling på kandylandy.blogg.se


Hej Allihopa! Jag är med i en tävling på bloggen kandylandy.se där man kan vinna ett par valfria converse från brandsinfashion.com ni borde verkligen kolla in hennes blogg. både nice att kunna vinna ett par converse och så e bloggen as nice! Harre bra





Charlie Sheen har förlorat vårdnaden om tvillingarna!

Sheen har förlorat vårdnaden om tvillingarna
Hej Allihopa!!! Charlie Sheen fortsätter att skapa rubriker – enligt Tmz  har han nu förlorat vårdnaden om sina tvillingsöner efter att ha hotat att döda exfrun Brooke Mueller.En domare tog under gårdagen beslutet i rätten i Los Angeles efter att skådespelarens ex Brooke Mueller hävdar att Charlie sagt till henne att: ”Jag ska hugga av ditt huvud, lägga det i en låda och skicka det till din mamma” (lmfao).Enligt det dokument som Brooke lämnat in till rätten ska Charlie ha kastat en telefon i sitt hus och sedan hotat att sticka en fickkniv i exfrugans öga.Brookes advokat har nu fått igenom ett tillfälligt besöksförbud för Charlie, som förbjuder honom att komma närmre sitt ex än 90 meter. Skådespelaren har även förlorat vårdnaden om sönerna under tiden besöksförbudet gäller. Polisen hämtade barnen sent under tisdagskvällen från Charlies hem.Som ni alla säkert vet har Charlie orsakat ramaskri den senaste tiden med sitt vilda festande och en rad kontroversiella uttalanden. Under förhöret i rätten i Los Angeles igår framgick det dock att även Brooke tampas med privata problem – hon är för närvarande på ”dagrehabilitering” för sina missbruksproblem och kommer enbart att träffa barnen fyra timmar om dagen. Resten av tiden kommer tvillingarnas mormor att ta hand om dem.Nyheten kommer bara dagen efter att ”2 ½ män”–stjärnan uttalat sig om att han ”är en bra förebild för barnen”, och han sägs ha planer på att överklaga beslutet redan imorgon.
— Mina söner mår bra. Min väg är klar nu… Förlust är inget alternativ, twittrade han under tisdagskvällen
Ha Det Bra

RSS 2.0