Robert Pattinson: "Ja, Kristen och jag är tillsammans!"


Hej Alihopa!!! Twilightstjärnan Robert Pattinson har äntligen erkänt det som alla har väntat på. Han och hans motspelerska Kristen Stewart är ett par! Efter månader av spekulationer och rykten från alla håll har paret nu tillslut släppt sargen och erkänt sin kärlek! Både Robert och Kristen vill inte skapa hysteri med sitt förhållande och när båda besökte "BAFTA Awards" nu i söndags höll det sig långt ifrån varandra på röda mattan. Efterfesten var däremot en annan historia och det nykära paret kunde inte hålla sig borta från varandra! Det var också under efterfesten som Robert Pattinson erkände att de var tillsammans men han berättade också hur svårt det är att vara offentliga personer och ha ett förhållande. Stackars dessa två turturduvor, de borde kunna vara tillsammans utan att vara rädda för galna fans! ÅÅÅ... Jag har alltid ( som ni som läser min blogg elr känner mig vet ) tyckt att dom är som gjorda för varan!! Hoppas bara att inte Papparatzzisarna ( vet ej hur det stavas elr vad man ska kalla det när dom e mån ga HeHe... ) är för jobbiga mot dom! Ha Det Bra!!


XOXO Linnea XD XD XD

Darin har jobbat med morddömd!!


Hej Alihopa! Flickidolen Darin Zanyar som stog på scen i melodifestivalen i Göteborg i lördags, har för ett tag sen fått reda på en tragisk nyhet.

En av hans före detta kollegor som har hjälpt honom med olika låttexter dömdes i går till fängelse i minst femton år för mord. Det var i november 2005 som den svenska låtskrivaren mördade en 55-årig jazzpianist i Hollywood. Domen ska tidsbestämmas nu i mars men låtskrivaren kommer få minst 15 års fängelse. Darin Zanyar som ju redan är nervös och stressad i samband med schlagern är tystlåten om hans relation till den dömde: "Jag har inga kommentarer alls om det", säger Darin till Nöjesbladet

Tydligen har flera andra svenska artister arbetat med mannen som är ett välkänt ansikte inom musikbranchen. Det har till och med startats en insamling som just nu är uppe i 150 000 dollar för att finansiera en duktig advokat.Ha Det Bra

XOXO Linnea

John mayer blir tvungen att säja förlåt!!

Hej alihopa!!! John Mayer verkar känna sig lite dum efter intervjun han gjorde men Playboy här om dagen. I denna talade han nämligen ut om vad som gick fel i hans förhållande med Jennifer Aniston och berättade även öppet hur mycket han tyckte om att ha sex med Jessica Simpson. Till råga på det råkade han även kläcka ur sig några rasistiska uttalanden om svarta kvinnor. På grund av uppståndelsen efter detta valda John att be om ursäkt live på scenen igår. Han berättade att han bara försökte vara rolig men det hela slutade med att han bara var slemmig. Stackars liten.

kolla in hans ursäkt på scen här:



Ursäkta för den dåliga kvaliten. Det var dte bästa jag kunde hitta. Ha Det Bra!!!

XOXO Linnea XD XD XD

Och förästen. Glad alla hjärtans dag!!!

Familjen jckson är arga: Conrad Murray är ett monster!!

Familjen Jackson är arga: "Conrad Muray är ett monster"
Hej Alihopa! Läkaren Conrad Murray som gav Michael Jackson sömnpiller precis före hans chockerande bortgång förra året blev idag åtalad i domstol för drop. Han hävdar att han är oskyldig på alla punkter. Flera medlemmar av familjen Jackson, Michaels pappa, Joe Jackson, hans mamma Katherine Jackson och syster La Toya Jackson med flera var i rätten i dag med sina advokater och alla är mycket upprörda. Familjen anser att Doktor Murray borde bli åtalad för mord och inte dråp. De beskyller homom för Michaels död och Katherine kallade honom ett monster. Var än familjen Jackson går blir det alltid dramatik på högsta nivå! Jag berättar mer om detta så fort jag kan!!! Ha Det Bra!


XOXO Linnea XD

Katie Price och alex reid gifter sig!!!!!!! WHAT THE PIIIIIIIIIIIIIIIIP!!!???


Hej Alihopa! Vilken chock! Senast vi hörde något ifrån Katie Price även kallad Jordan var hon redo att göra slut med sin burfightare Alex Reid. Jordan bad tidigare om ursäkt för sitt lite konstiga beteende när hon var med Alex eftersom de två blev tillsammans strax efter att Jordan och hennes före detta make Peter Andre gjort slut. Nu däremot är det helt andra bud. Precis efter att Alex tog hem segern i Celebrity Big Brother ändrade sig Jordan helt och hållet och bestämde sig istället för att skrida till altaret i Las Vegas! Tydligen var det en mycket enkel cermoni med bara några få vänner och familj närvarande. Däremot fanns det självklart kameror på plats från Katies egen realityshow på tv. Jag kan inte alls fatta det här! Vad tycker du om den här stora nyheten? Ha Det Bra

XOXO Linnea

Maria Montazami blev ny ikon på årets Gaygala!

Maria Montazami blev ny ikon på årets Gaygala!
Hej Alihopa! För inte så länge sen ( den första februari ) dags för ett av årets största evenemang inom gayvärlden närmligen årets Gaygala! Som vanligt var det en ytterst färgsprakande och glittrig tillställning som ägde rum på Cirkus i Stockholm. Kvällen bjöd på många överraskningar och flera av våra största svenska kändisar var där för att ta emot och dela ut pris. Agnes Carlsson fick ta emot priset "Årets artist" och den guldbaggebelönade Noomi Rapace blev utnämnd till "Årets hetero". Den största överraskningen var nog ändå att Hollywoodfrun Maria Montazami som var där för att dela ut pris själv fick ta emot publikens applåder och utmärkelsen "Vi älskar dig" som delades ut av Mark Levengood. Inte nog med att Maria fick äran att bli årets "Vi älskar dig", hon fick även pris för "Årets tv-program" för programmet "Svenska Hollywoodfruar". Stjärnan själv var överväldigad av all hysteri och sade till till Nöjesbladet att: "Jag blev helt överrumplad, vilka människor! Jag visste inte att jag var en gayikon men jag är jätteglad att alla tycker om mig". Maria berättade också att hon var förvånad eftersom hon har aldrig ens har kysst en tjej! Ha Det Bra

XOXO Linnea

Josefine Crafoord misshandlad!!!



Hej Alihopa! Radioprataren och programledaren Josefine Crafoord blev natten till i söndags misshandlad på utestället Hell's Kitchen i Stockholm. Efter en trevlig middag med några glas vin skulle programledaren och hennes vänner ut och dansa för att avsluta kvällen och det var då misshandeln inträffade. Det började med att ett flygande föremål träffade Josefines huvud så hårt att hon började blöda: "Det var helt overkligt. Inom några sekunder rann blodet över mitt ansikte, ner på min kavaj och över min handväska. Jag har aldrig varit med något liknande", säger hon till Nöjesbladet Inte nog med att hon skadade huvudet. Några minuter efteråt kom även en man fram och hällde en öl över henne. Som tur var såg vakterna på stället att händelsen inträffade och de larmade polisen som snabbt var på plats och kunde gripa mannen. Josefine Crafoord har polisanmält händelsen och säger att hon: " Vägrar vara ett offer och är mer förbannad än rädd. Om det inte hade varit för att hon är en son J***A bimbo hade jag tyckt synd om henne! HA Det Bra

XOXO Linnea

Äntligen kan jag lägga in bilder på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej allihopa! Som ni vert har jag ju inte kunnat lägga in några bilder på mig men i häljen sov jag över hos Anna ( från freda till lörda ) och då tog vi massa bilder!  Vi hade jättekul först tittade vi på en film ( baksmälan ) Den var jättebra o sen så dansade vi ( när vi igentligen skulle sova ) o då har vi bilder på freda ( dansen ) o morgonen efter. =) Gå gärna även in på Annas blogg www.sweetmiami.blogg.se 




Och här är jag med en FAILAD fjortizzz pose.

Här är jag o anna och som ni ser var hon skit tröt madans jag var SUPER PIGG!!! 


Och som ni kanske ser på den här bilden var det ombytta roller! Jag var super tröt o hon var väldigt pigg! Men vi var uppe typ hella natten o jag vakna kl halv 9 o sen väntade jag på att anna skulle vackna i 3 timmar!!!!!

 Anna älskar att göra frisyrer så på morgonen fixa hon mitt hår. =)



   
  Som ni kanske ser på bilderna körde vi twister efter det! Anna vann! Jag total faila! 

 Lördagens outfitt!!! Såklart en "me and my blog" T-shirt!!!

 Vi ser väldigt röda ut i ansiktet men det e för att vi inte kunde ha non bilxt. =(

 Sen körde vi kudd krig! Det var igentligen kol svart men det syns ej för vi kunde ej ha non bilxt för då hade det blivit kol svart!

 Jag erkänner! Jag började men som ni ser så över fall hon mig sen! Ha Ha Ha...

Jag har haft skit kul hella heljen!  Och sen idag ( måndag ) har jag varit ledig från skolan för att spela in mitt program bulldogg! Jag e med 25/4 kl 18.30 på SVTB!!! ( Jag hatar barn kanalen men det var kul att spela in!

Ha Det Bra

XOXO Linnea


Hej!Om ni har varit inne på min blogg tidigare så vet ni att det har varit lite fler bilder i det här inlägget men tyvär började 3 killar i min klass ( IDIOTERNA LUKAS K LUKAS B OCH JOHAN!!!!! )  driva med mig och seja att dom skulle ha bilderna till backrunds bild så jag var tyvär tvungen att ta bort dom. Det var bara ett skämt men det är dom för dumma för att fatta.

RSS 2.0