Trött och förkyld...Men glad! =)

Hej allihopa! Det är bra att man inte behöver prata när man bloggar för jag har så ont i halsen. Sitter här med en kompis ( www.tjallavidaree.blogg.se ) och vi håller på att fnissa ihjäl oss pga att jag e så förkyld så att jag låter som en gamal hagga. Jag är döts tröt så jag måsta sluta nu. ville bara säja godnatt inan jag gick o la mig. 
Anna är vaken ett tag till....  xD  Hon är pigg som en piggsvin. måste gå nu innan anna atackerar mig. 



XOXO Loinnea 

Miranda & Orlando ska ha barn!


Hej allihopa! Jag har just kommit hem från London och det käns som om jag inte har bloggat på 5 år!!! Men nu kommer jag i alla fall tillbacka med det senaste kändis nytt. För ett tag sen medelade nämligen super modelen jessica White beretade att sin modell vän miranda kerr är gravid! 
— Hon är gravid! Jag är så glad för hennes skull, citeras Jessica i en intervju med Ok! magazine.
Det har gått rykten fram och till backa om att hon och orlando ska ha barn ända sedan dom gifte sig. Men nu är det klart. Jag måsta sluta nu. Kommentera gärna. Ha det Bra

XOXO Linnea

RSS 2.0