Musik stund!!

Hej allihopa! Jag kom nyss på att jag inte har haft en musik stund på jättelänge. Så jag har en nu! =)

Glee cast Animal:



Glee cast Thriller/ heads will roll:



Jessie J Price tag:



Jessie J Nobody's perfect:



My chemical romance NA NA NA:




My chemical romance sing:




Adele Rolling in the deap:




Adele Turning tables:



Adele set fire to th rain:



Alla andra adele låtar från skivan 21 (måste köpa den!!!) preview på alla låtar:



Fall out boy The (shipped) gold standard:



Alla fall out boy låtar som finns. =)


Jag vet att jag har haft med fall out boy många gånger förut men dom är så bra att det inte går att hejda mig. Men den här gången var jag duktig och tog bara en. För er som inte förstått det av det här inlägget så är jag besatt av fall out boy och Adel. =) tyker ni att jag ska ha en film stund som ser ut ungefär som en musik stund med trailers från alla mna favorit filmer??? Kom nyss på att det skulle vara ett kul inlägg. Det skulle nog bli många filmer baserade av nicholas sparks böker. Harre bra


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Hehe kul att någon håller med mig! :)

2011-04-30 @ 19:08:45
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0