Jay-z vill ha barn!


Hej allihopa! Vännerna Gwyneth Paltrol och Chris Martin har gjort rapparen Jay-z sugen på att skaffa barn med Beyoncé.  Den 40-årige rapparen och hans se hustru började dejta redan 2002 och gifte sig 2008, men de har ännu inte satt några barn till världen. Men det kan komma att ändra sig snart.— Om jag vill ha barn? Självklart, säger han till Q magazineJay-Z avslöjar att bästa vännerna Hollywoodstjärnan Gwyneth och Coldplay-sångaren Chris och deras två barn Apple, 5, och Moses, 4, har fått honom att inse att det kanske är något som saknas i hans liv trots allt.— Det är en riktigt cool familj med vackra barn, förklarar han.Även Beyoncé har hintat om att hon börjar mjukna inför tanken på att skaffa barn, trots att hon enligt egen utsago blev ”traumatiserad” när hon var med i förlossningsrummet när lillasyster Solange fick barn 2004.— Jag tror att jag kommer skaffa barn när tiden är inne. Just nu ska jag turnera i ett år, sa hon i en intervju förra sommaren. Komentera gärna. Ha Det Bra


XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tackar! :D

2010-09-12 @ 13:36:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0