Tiger woods andra kvinnor har fått en siffra!

Tiger Woods älskarinnor uppges vara 120 stycken till antalet
Hej allihopa!! Under fem år som make till Elin Nordegren hade Tiger Woods 120 ( !!!!!! ) olika älskarinnor, uppger veckotidningen National Enquirer.Den häpnadsväckande siffran sägs komma från Tigers tid på sexrehab, där han tvingades erkänna alla sina snedsteg som en del i botgörelsenEnligt National Enquirer är det en specifik kvinna, av de totalt 120, som fick Elin att bestämma sig. Denna kvinna uppges vara parets granndotter på 21 år, som de lärde känna redan när hon var 14.— Det här är det värsta sveket någonsin. Jag kan inte fatta hur du kunde ha sex med grannflickan. Det här är droppen – jag vill skilja mig! ska Elin ha sagt under ett telefonsamtal med Tiger, strax efter de första mediespekulationerna om golfstjärnans romans med den då 21-åriga kvinnan. USH!!!!JAg kan inte fatta hur man kan vara så j***a hemsk! Otrogen mede 120 andra kvinnor!! Stackars Elin!!! Ha Det Bra


XOXO Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0