Grattis i efter skott rob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hej allihopa! Ni som käner mig IRL vet att mina föräldrar e skilda o jag har varit i min mamma en vecka nu och gissa vad. INTERNET FUNKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu e jag hos min pappa o här funkar internet YIPPIE!!!!  Men ni som gillar twilight kanske vet att Rob fyllde 24 år den 13 maj ( Samma dag som jag har namsdag YAY!! ) men då kunde jag ju inte säja grattis för då funkade ju inte internet så jag kunde inte blogga om det men då gör jag det nu. GRATTIS ROB!!! I <3 ROB!!! Ja, ja jag måste gå.Ha Det Bra

XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: ☆E M M A ☆

Sv:Ja jag håller med!

Har du haft en bra helg?

2010-05-16 @ 18:04:20
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild på ROB!!! LOVE it

2010-05-17 @ 15:01:29
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Oki den har inte jag sätt så då kanske jag ska se den en dag

2010-05-18 @ 14:44:15
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Rob!!! <33 :P



Snygg bild på Rob!!!!!!! <3333333

2010-06-06 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0