Sorry! Glömde att säja att jag skulle till Åre!!!!



Hej allihopa!!! SORRY! Jag vet att jag inte har gort ett ända inläg på en vecka ( !!!!! ) men det är för att här i umeå har man sportlov vecka 10 och jag har varit i Åre. Jag glömde att berätta. Men här unde kommer det lite kort om lite av det som har hänt under veckan!


                                                           Några av VECKANS NYHETER
                                                         _________________________

* Lil Wayne, har påbörjat sitt ettåriga fängelsestraff efter att ha dömts för olaga vapeninnehav.Han erkände sig skyldig i oktober förra året, till olaga vapeninnehav och erkände att det var hans pistol som hittades i hans turnébuss.


*Den brittiska klädkedjan Miss Selfridge har precis kammat hem ett stort samarbete. Kedjan ska nämligen skapa en kollektion som bygger på den populära amerikanska serien "Gossip girl".   Kollektionen kommer att inspireras av de fyra stora tjejkaraktärerna i serien; Blair Waldorf, Serena van der Woodsen, Jenny Humphrey och Vanessa Abrams.


* I en intervju med T magazine berättar GaGa, som är nytt språkrör för MAC:s aids fond och Viva glam, om sitt förfluttna liv som narkotikamissbrukare.— Jag lämnade mitt tidigare liv bakom mig för att jag var tvungen, detta av många skäl, en av anledningarna var drogerna. Det är ingen hemlighet att jag har haft problem med droger men jag har lärt mig att gå vidare. Man inser vad ens kall är i livet och ett av dem är mina fans.


Jag vet att detta inte är allt som har hänt och jag vet att det blev väldigt kort men jag kom hem från Åre för 5 min sen!Jag hoppas att det går bra endå. Ha Det Bra!

XOXO Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0