Hot or not: Mileys nya hårfärg


Hej allihopa! I lördags fångades Disneystjärnan Miley Cyrusbild när hon var på väg till en inspelningsstudio för att medverka i programmet ”Good morning America”. Men det var inte den vanliga Miley inte, utan stjärnan hade färgat håret i en rödare nyans. I programmet avslöjade Miley hur hon presenterades för sin nuvarande pojkvän Liam Hemsworth under inspelningen av filmen ”The last song”. Stjärnan betalade medskådespelaren Bobby Coleman motsvarande 70 kronor för att han skulle presentera henne för Liam samt för att ta reda på om han var intresserad av henne.— Han är den mest galna personen jag någonsin träffat. Han gör vad som helst för typ 50 spänn. Jag gav honom typ 70 och bad honom ta reda på om Liam gillade mig. Han sprang där fram och tillbaka mellan oss, det var hysteriskt roligt, berättar Miley. Jag tycker att den nya hårfärgen är snyggare än den gamla. Gillar du Mileys nya look? Ha Det Bra


XOXO Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0