Världens största bröst!!!


Hej allihopa! Just nu är jag med min kompis Anna www.tjallavidaree.blogg.se och hon visade mig den här bilden och jag var bara tvungen att läga in den på min blogg. Det här är nämligen en bild på världens största bröst!
Fast, det syns nog.... xD  he he
Asså  det måste  vara ganska jobbigt med så där stora bröst! Hon måste ju typ säkert special bästella alla hennes kläder. Och hur mkt måste inte så där stora bröst kosta? Jag menar kissie har ju betalat 4000 kr för hennes bröst och dom är ju inta alls lika stora och hon har ju inte bara plastik opererat brösten kolla bara på hennes ansikte. Asså jag fattar inte hur nån kan lägga så mkt pengar på sitt utseende när det endå bara har gjort henne fulare. Plus att man måste få väldigt ont i ryggen. Måste sluta. Ha Det Bra.


XOXO Linnea


Anna tvingade mig att skirva det här men: Tack Anna för att jag fick låna din dator. Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Kan förstå är skönt med sommarlov.

2010-06-21 @ 15:38:15
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Eclips är från 11 år tjohhho! MMMåste se!!!!!

ha ett skönt sommarlov.

2010-06-24 @ 08:20:27
Postat av: Emma

Oj Eclipse....

2010-06-24 @ 08:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0