Sommar lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hej allihopa!!!! Jag har precis kommit hem från sommar avslutningen och jag kan inte fatta att det är sommar lov. Nu är det bara ett år kav tills jag börjar hög stadiet. YAY!!!  I sommar ska jag åka till sthlm, till london, till mion sommar stuga i karls krona, bada, sola m.m. Det ända som är dåligt är att jag inte kommer att kunna blogga nå mkt alls.=( Vad ska ni göra i sommar?  Ni som går elr har gått på backen skolan ( min skola ) vet att varge år har vi en avslutning där alla klasserna sjunger. I år sjöng jag o 3 andra tjejer solo. det var kul men pinsamt för när vi kom tillbacka sa alla i min klass att det bara var jag som hördes. Men i allafall så sjöng vi oh boy med peps persson iår. LOL.

Peps persson oh boy:


haha. På nåt set är låten ändå bra o sommrig på alla andra sett är den ganska så wierd. Nu måste jag sluta för jag har lös naglar o det e så svårt att skriva då. Jag ska skriva så mkt jag bara kan i sommar men glöm ej att det kommer nog bli ganska låg uppdatering.
 Ha en bra sommar allihopa!!!


XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: Tove

dsm!! <3333

2010-06-12 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0