OMG!!! Jag ska åka till malmö o se Lady GaGa live i november!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lady Gaga impressed the audience as the opening act for the New Kids on the Block concert at the Bank Atlantic Center in Sunrise Florida on Saturday.  Lady Gaga is a stunning talent and captivated the audience with her fashion. voice, and choreography. She has been lauded by critics as the next "Madonna".  However, that seems to understate Lady Gaga's creativity and presence on stage.
Hej allihopa! Gissa vad? I november ska jag åka till malmö för att se Lady GaGa live!!!!!! Det ska bli super kul. För just Lady GaGa brukar ju ha väldigt galna shower. Under den konserten som jag ska på ( the monster ball tour ) är det hela 25 kostym byten. Britiska tidningen sun skrev att det är den bästa live showen som man kommer se i år!!!!! Turnen är för skivan the fame monster.


Lady gaga monster live in london:


Lady gaga love game live in london:

Lady gaga paparazzi live in london:

Lady gaga telephone live in london:


Visst är showerna coola??? Lite dålig kvalite men det är ju för att det e non från publiken som har spelat in det.
Längtar som satan!!!!!!!! Komentera gärna. Ha Det Bra

XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Det är lungt!;]

Göruu?:]

2010-06-07 @ 19:03:15
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: Rebecka

LYCKO DIG!!!!!!

2010-06-07 @ 19:50:03
Postat av: Anna

Asså typ alla som varigt på gaga konserter säger att hon är ski dålig live....

2010-06-09 @ 17:17:33
URL: http://tjallavidaree.blogg.se/
Postat av: Anna

Glömde t:et i ordet skit xD

2010-06-09 @ 17:18:21
URL: http://tjallavidaree.blogg.se/
Postat av: Tove

Ohh. vad roligt för dig, jag är avundsjuk. Kan nt jag få följa med?

2010-06-12 @ 13:16:42
Postat av: Anonym

tja.

jag vill oxå dit, men vill inte dit själv. kan jag hänga med dig då? jag vet det är lite pinsam att jag frågar så här..

men inga av mina kompisar ska dit, dom tycker det är onödigt att slösa pengar på henne, men det tycker jag!!

=)

[email protected]

min msn, hör av dig =)

2010-07-01 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0