Miley flyttar hemifrån

Huset som Miley kommer bo i ligger i närheten av hennes nuvarande hem i Toluca Lake i Kalifornien
Hej allihopa! förlåt för den låga uppdateringen... Nu i påsk ahr jag spenderat mycket tid med min familj så jag har inte hunnit blogga så mycket. Men nu gär jag det i alla fall. Innan Miley Cyrus, numera 17 år, blev en stjärna tvingade hennes mamma Tish henne att lova att hon skulle bo hemma tills det att hon minst fyllde 20 år. Trots det har nu Disneystjärnan bestämt sig för att flytta hemifrån.  — Jag lyckades slingra mig ur det löftet, berättar Miley för People nyligen.  — Jag håller på att köpa ett hus. Jag har inte flyttat in riktigt än, jag måste fixa lite saker först.  Miley avslöjar att hennes hus ligger i närheten av familjens nuvarande hem i Toluca Lake i Kalifornien.  Miley berättar även att hennes hus kommer bli ett drömhus eftersom hennes mamma är en duktig inredare.  — Min mamma jobbar som inredningsdesigner så mitt hus kommer alltid se perfekt ut.  Miley berättar även att de försöker att skapa ett så avslappnande och rogivande hus som möjligt när det kommer till inredningen.  — Jag har låga soffor och en massa kuddar på golvet. Det är så fridfullt. Ungefär som min alldeles egna terapi, avslutar Miley. Ha Det Bra


XOXO Linnea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0