Vet vad jag ska göra idag =)



Hej Alihopa! Nu vet jag vad jag ska göra idag!  Jag ska hänga med min bästis. Jag kan ej seja vad hon heter för då kanske ni vet vem jag är. Vi ska som vanligt snacka killar, mode smink, hår skvaller, Ja du vet en vanlig tjej kväl ( fast på dan ). Det ska bli kul nu väntar jag på att hon ska komma så jag tenkte jag bloggar lite under tiden.  Jag lovar att jag kommer att blogga väldigt mykt så att det alltid fins not nyt att läsa =). Jag vet att inte så monga käner till min blogg just nu menjag ska se till att folk börjar läsa den =).   Så jag längtar tills min "bästis" ( gör så efter som det är det närmaste hennes namn ni någon sin kommer koma) kommer för det  e ju ganska soft att hänga med sin bästis och snacka tjej grejer.  Men nu kommer hon så jag moste sluta. Ha Det Bra.

XOXO Den hemliga bloggaren


P.S Det är inte vi på bilden hittade den på datan efter som jag inte kan slägga upp en bild på oss. Då avslöjar ju jag mig skelv. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0