Stiltips: Alla kör med brons runt ögonen!

Stiltips: Alla kör med brons runt ögonen!

Keira Knightley
Rihanna
Rihanna
Jessica Alba
Jessica Alba
Peaches Geldof
Peaches Geldof
Charlize Theron
Charlize Theron
Katy Perry
Katy Perry
Amanda Seyfried
Amanda Seyfried
La Roux
La Roux
Diane Kruger
Diane Kruger
Christina Ricci
Christina Ricci
Jessica Biel
Jessica Biel

Hej Alihopa!!En rad kändisar har på sistone använt brons och guld i sin sminkning. Stjärnor som Rihanna, Charlize Theron, Jessica Alba är några som hoppat på denna hösttrend. Och det borde du också göra! Det är det nyaste och hetaste modet vad det gäller smink! Vad tycker du om det? Är det non av dom  här kändisarna som inspirerar dig? Vem? Varför? Bereta!!! JAg vill veta. Ha Det Bra

XOXO Den hamliga bloggaren


P.S Är det non speciel kändis du vill att jag ska skriva om? Non du skulle villja att jag grävde fram det senaste skvallret om? Bereta vem!!!!! JAg lovar att jag ska göra det ( ialla fal på så monga jag kan ). Men om du T.ex. Älskar Lindsay Lohan  så beretar du det ( lämna en komentar ) för mig och jag tar reda på ALLT!!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0