Rihannas nya singel: Russian Rullet

Hej Alihopa!!! Jag har äntligen lärt mig hur man lägger in videoklipp så jag tenkte att jag skulle lägga in ett nu. Nämligen Rihannas nya singel. Den är VÄLDIGT anorlunda från fur hennes andra låtar har varit. Den här låten kommer från hennes nya platta Rated R. jag vet en så länge inte när skivan kommer ut, men jag tror att det bör vara non gång i november ( tror jag i alla fal )

Rihanna med Russian rullet:

 Jag tror att Ne-yo ( som har skrivit låten ) har blivit lite inspirerad av låten disturbia. Jag tycker att låten är bra och jag tror att puls slagen ska förestela hjärt slag. Hon sjunger ju till och med
- you can see my heart beating.
och om du inte kann engelska så betyder det   "du kan se mitt hjärta slå"


XOXO Den hemliga bloggaren

Och sorry att jag har haft så myk bilder och så lite text men jag ska skärpa mig lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0