Officiellt: Avril Lavigne har dumpat sin man!

Officiellt: Avril Lavigne har dumpat sin man!
De har sett olyckliga ut i månader nu! Avril är redo att gå vidare!

Hej Alihopa! Nu har det hänt igen enu ett kändis par e uppbrutet =(
Opps, då blev det som jag misstänkte! Rockparet Avril Lavigne och Deryck Whibley har levt skilda liv i månader och nu vet jag varför: Avril har nämligen sparkat ut Deryck ur parets lyxhus i Bel Air! En vän till Avril har läckt ut att hon inte längre är kär i Deryck och nu är redo att gå vidare med sitt liv medans stackars Deryck är helt förkrossad. Paret har varit gifta i 3 år och det är ju alltid tråkigt när ett äktenskap tar slut. Jag Tycker verkligen att det är hemskt att det är så här!!!! Dom pasade ju såååååååååå bra ihop! Men, men jag kan inte styra ödet. Ha Det Bra.

XOXO Den hemliga bloggaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0