Nick Jonas ska släppa en egen skiva!!!



Hej Alihopa!!!! Jag har nyss hört att Nick Jonas ska släppa en egen skiva!!! Det var hans mamma Denise som beretade det för oss nyfikna. Skivan ska heta Nick Jonas and the administration.  Bara så ni vet så kommer han att fortsätta med Jonas Brothers, han vill bara testa och se hur det går som solo artist på sidan om bandet ( ungefär som  fergie gorde med black eyed peas ). Jag ska försöka att så snart som möjligt kunna lägga in nån låt från skivan, men det har inte kommit några singlar än. Jag vet en så länge inte nä skivan kommer ut men jag åter kommer så fort jag kan ( oj där lät jag som min mamma hihi ). Ha Det Bra

XOXO Den hämliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: Tove

Det ska bli kul att se om den säljer många skivor :) Nää igentligen bryr jag mig inte om de.

2010-01-17 @ 19:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0