IDOL!!! Vilka gick vidare?? Beretar så fort jag får veta!! ( aså om inte syrran vill sova datan e i hennes rum)




Hej Alihopa!!! Jag är ett stort idol fan! Jag tittar på varge avsnit och bara älskar det. Så därför ska jag skriva allt om vad som händer i idol. Som ni kanske ser bliv bilden lite för stor hehe... Ikväl fick vi reda på juryns "wild card" dom var: Reza, Nicklas, Eddie och camila. Aså jag kan inte fata att dom tog camila! Dom borde ha tagit Moa elr Clara istälet. Det verkar som om hon ( Camila ) inte lysnar på juryn jag fatar inte varför hon speeda upp den här låten också. Det var sååååååååååå dumt hon hade varit ganska duktig om hon inte gort det ( elr kanske inte ) Men ong pratat om henne. Mina fovoriter är Erik och Tove!!! dom är sååååååååååååå himla bra!!! Oj jag använde ganska mykt utrops tecken i det här inläget. Men spela rol. Jag skriver villka som gick vidare till fredags finalerna så fort jag får reda på det! Lovar. Elr jag gör det i alla fal om syrran inte vill sova. Men om hon vill det beretar jag imorgon biti. Det Kan jag lova med stor garanti.Men nu mosta jag sluta. Ha det bra.


XOXO Den hemliga bloggaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0