Gillar du Kristen Stewarts stil?

 
Gillar du Kristen Stewarts stil?
Kristen kom i sneakers till MTV Movie Awards
Stylish i denim
Stylish i denim


Pojk-looken
Pojk-looken


Klassisk i svart
Klassisk i svart
Punk!!
Punk!!
Enkelt och avslappnat
Enkelt och avslappnat

Hej Alihopa! Twilight-stjärnan Kristen Stewart har sagt att hon älskar jeans och sneakers och att hon inte har en aning om hur en Hollywoodstjärna ska klä sig. Men Kristen har fans över hela världen som kopierar hennes stil och vissa plagg som hon haft på sig har tagit slut i affären. I några av omröstningarna jag har set har hon dessutom blivit framröstad som bäst klädd så liten koll har hon allt. Jag har samlat bilder på några av hennes typiska stilar. Jag tycker hannes stil rockar men vad tycker du? lämna en komentar och bereta. Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag tycker att hennes stil är skit cool.

2010-01-17 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0