Gillar du Blake Lively's stil?

 
Blake bar nästan bara byxdressar i somras
Blake bar nästan bara byxdressar i somras. Men jag vet inte vad jag tycker om den här det ser ut som något en bonde skulle ha på sig när han/ hon mata grisarna.
Snygg ryggurringning!
Snygg ryggurringning! Men vad är det där för konstiga läder lappar?
  
Väldigt fin lilla kläning, specielt eftersom hon har lagt till ett bälte perfect! Men  jag kan inte riktigt säja att jag gillar hennes ring. Den liknar en microfon.

WOW! Det där var verkligen inte snyggt!!! Hon ser ut som en country hemma fru!!! Undra vad hon tenkte när hon sate på sig det där.

Du kanske skulle sätta på dig ett par byxor elr tights under shortan? Eller vad tycker du Blake?
Hon är inte rädd för färg!
Hon är inte rädd för färg! Den var riktigt fin och passar hennes krops form!
Hon gillar att visa upp sin vackra kropp!
Hon gillar att visa upp sin vackra kropp! Men i den här kläningenser varken hon eler kläningen var vacker på den där bilden.

En anning för mykt spets kanske?

SNYGGT!!! Bra blanding av asesoarer och färger.

OMG! Villken vacker kläning!! Den är ju super in.
Cool och lite ovanlig kläning den ser nästan lite ut som en om sydd kostym. LOVE IT!!!!!

Hej Alihopa!!!Gossip Girl
-stjärnan Blake Lively har blivit allas favorit-blondin sedan hon dök upp som Serena van der Woodsen på tv. Hon är en riktig Hollywood-tjej med både utseendet och personligheten till sin fördel! Det är därför inte förvånande att hon får inbjudningar till varenda kändis-event i hela världen och att hon nu är ett proffs på att gå ner för röda mattan! Hon har en klassisk men ändå sexig stil. Det är väldigt olika som du kanske ser på mina komentarer så tycker jag att det nästan alltid e så att det blir antligen jättebra elr jättedåligt. Men cad tycker du om hennes stil? Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ MYCKET! SKALL DU FIRA HALLOWEEN DÅ?

2009-10-30 @ 07:15:36
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv:Ja ni har jag kollat in på din blogg:D

Vissa av hennes kläder tyckte jag var snygga!

2009-10-30 @ 11:53:55
URL: http://myniceday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0