5 komentarer till



Hej alihopa!!! WOW ni var verkligen bra på det här! Det kommer gå ganska fort för er att få reda på vem jag är tror jag. Idag ska ni få fem stycken ledtrådar av mig. 1. Jag har en bob frisyr.  2. mitt namn börjar på L. 3. Jag är 155 lång. 4. Jag går i mellan stadiet. 5. det är 6 bokstäver i mitt namn.  Var dom där ledtrådarna bättre en dom föra? Det tycker jag. Så fortsätt kommentera så kommer inte det va lång tid kvar tills ni vet vem jag är. Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: gogirlfanny

Du, jag vet det men he skulle kanske vara lite sköj att skvallra om henne? <.<

2009-11-14 @ 15:18:17
URL: http://gogirlfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0