Vem bar den bäst?

 
Posh VS Drew - vem bar Victoria Beckham-klänningen bäst?
Posh VS Drew - vem bar Victoria Beckham-klänningen bäst?

Hej Alihopa!! Victoria Beckham
bar denna vackra lila kreation från hennes egen kollektion när hon var gästmedlem i American Idol-juryn tidigare i år och fick mycket fin respons! Så bra respons att Drew Barrymore blev sugen på klänningen och bar den på premiären av filmen Everybody's Fine! Jag tycker att den var fin på båda men det fins en grej som stör mig på båda. Drew: Vad i fella friden är det för fel på hennes fötter??? Dom ser ut att tillföra en gammal tant!!!!!!!! Victoria: Jag tycker fortförande att fon borde gå upp i vikt. Hon ser ju ut som ett vandrande skellet!  Och hon får alldeles för litte kurvor i den här kläningen. Trots tant fötterna tycker jag att den var finast på Drew. Men vad tycker du? Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren

Och föresten nu är det bara 2 dagar kavr tills jag beretar vem jag är ( OM JAG FÅR TILL RÄKLIGT MED KOMMENTARER ) och en så länge vet jag ej hur många som har komit ( 11 tror jag ) men om det inte blir tillräckligt får ni en vecka till på er XD.

Kommentarer
Postat av: patricia

åhh vad kul :D

vi var i washingoton sedan gjorde vi en massa stopp på vägen! för vi åkte bil till charleston (south carolina)

2009-11-13 @ 07:18:49
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0