Veckans tips: The twilight saga!


Hej Alihopa! Veckans tips är: The twilight saga ( twilight bökerna )!!!! Som ni redan vet älskar jag alla och har läst alla flera gånger så jag tenkte att jag moste ju ha dom som veckans tips.Här är lite info om den första boken ( om ni redan läst den vet ni ju redan att dom är så bra och då behöver ni ju nog inte info för att vilja läsa dom andra ):
Bella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward älskar mest av. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara. OM JAG KUNDE DRÖMMA är en intensivt sinnlig och utomordentligt spännade kärleksroman som ni bara moste läsa!!!!!!! HA Det Bra

XOXO Den ( inte så ) hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

God natt! :D höres i morron! :) (jag har inte varit så aktiv idag men i morron så ska jag försöka vara back on track med skrivandet igen..XD)

2009-11-16 @ 00:40:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ஜ CJ ஜ (Cajsa)

ja, fast jag är inakorderad i fränsta så jag bor där för tillfället..XD

2009-11-16 @ 18:30:56
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sv:näe det hade jag inte direkt

2009-11-16 @ 18:54:48
URL: http://metrobloggen.se/elona
Postat av: linnea

TWILIGHT ÄGER! :D

2009-11-17 @ 15:49:35
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har alla utom den sista men jag har bara läst Twilight ( asså 1:an ) och New Moon ( asså 2:an ) Jag håller på att läsa 3:an Eclipse. Dom är SKIT BRA!!! Jag älskar dom!! <33 (L) XD XD XD XD

2010-01-17 @ 14:56:43
Postat av: Tove

ojsan glömde skriva mitt namn. Det är jag som har skrivt den texten ovanför!!!!!

2010-01-17 @ 14:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0