Rabih åkte i idol!!!

Erik i tårar när Rabih får lämna gänget. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Hej alihopa!!!! Igår var det enu en fredags final i idol 2009. Dom skulle få sjunga sin favorit låt och det var rabihs tur att åka! Han sjöng All my life men K-Ci och Jo Jo . Jag tycker inte att han var så jätte bra igår. vad tyckte ni? Det var ju han och mariette som hengde löst och jag blev sååå glöad när hon gorde det ( mariette ) för jag tål henne fortfarande inte!! och om ni vill höra Rabihs sista framförande igen så fins det här nedanför. =)



Och om ni vill höra orginalet med K-ci och JoJo så har jag det här nere med.



Jag tycker i alla fall att orginalet är bätre en Rabihs version. Han ( Rabih ) sjöng för ljus. Vad tycker du?  Och tycker du det var rätt att Rabih åkte? Ha Det Bra

XOXO Den hämliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: elona

Jag tyckte att det var rabihs tur att åka ut han sjöng ganska falskt i fredags

2009-11-08 @ 12:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/elona
Postat av: Anna

sv:ha ha ha ha ha har alltid hatat rabih!!! tur att han åkte!!! XD XD XD XD XD XD

2009-11-14 @ 13:55:37
URL: http://sweetmiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0