Jag är...

Hej Alihopa! ... Linnea Lagerstedt! Jag kan tyvär ej lägga in en bild på mig just nu för jag har världens sämsta mobil kamera och jag har ingen annan så jah kan ej lägga in en bild nu men ni får en så fort jag kan. Nu ska ni få lite fakta om mig =) : Hej jag heter Linnea Lagerstedt och är 11 år. Jag bor i umeå och går i 5:a på backens skola ( alla sejer backen skolan men rektorerna kände sig tvungna att ändra namnet ). Mina intressen e handboll, musik, läsa, kändisar, min kompisar, blogga, datorn, mode,m.m. Och om jag bara fick välja en sak att ta med mig till en öde ö skulle det vara non av mina TWILIGHT-böker! Jag älskar verkligen twilight och kan typ inte leva utan det! min idol är Emma Watson och min favorit aritist är Avril Lavigne om jag skulle vara tvungen att välja jag gillar väldigt många! Jag vet faktist inte avd jag mer ska skriva om mig men jag tenkte att idag och hela imorgon ska jag ha frågestund om det skulle va så att ni undrar något om mig  ( svaren kommer på måndag ) =). Och bara för att ni vet vem jag är nu betyder inte det att jag kommer börja blogga om andra saker, som typ mit liv. I bloggen kommer jag fortförande skriva om samma saker det är bara det att ni vet vem jag är =). Ha Det Bra

XOXO Linnea XD   

Och föresten om jag nu tar bort kategorin "vem är jag?" kommer alla inlägg jag har gort på den försvina? svara gärna för jag vill ta bort den men jag vill inte att alla inlä'ggen på den ska försvina XD


Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej...men det kan behövas ibland också. med tanke på att alla blir sjuka nu måste man sitta och kurera sig. men det är såååå tråkigt...jag vill hålla igång..XD

2009-11-14 @ 19:25:42
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Rolig blogg! ;)

2009-11-14 @ 20:14:06
URL: http://hildavsfanny.blogg.se/
Postat av: elona

oj är det du? :D hihi du går i min paralelklass.(vet inte hur det stavas)

2009-11-16 @ 06:56:55
URL: http://www.metrobloggen.se/elona
Postat av: Emma

hej<3<3 jag går också i femman<3 du är bra med att blogga tycker jag<3

2009-11-25 @ 16:27:52
URL: http://dogsandcats.blogg.se/
Postat av: Tove

Du är väldigt bra på att blogga Linnea!!

Jag gillar också Twilight!! ( väldigt mycket ) Jag har rätt många Twilight plancher på min vägg.

2010-01-17 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0