IDOL: REZA = BORTA! WTF?!



Hej Alihopa!!!!  I fredags var det ju idol som vanligt! Men en grej som jag tycker sög var att reza åkte! WTF?! Hon sjöng ju låtarna: When i nead you och Youve got a friend. Jag tycker hon är skit bra! fast hon har ju VÄLDIGT, VÄLDIGT dålig engelska!!!! Men gud vad gulit av dom på tv4 att sätta in det där klippet! Jag tycker att Mariette skulle ha åkt. Jag kom oxå på att från o med nu kommer jag att kalla calle för tomatkorven för han ser ut som en tomat o korv när han sjunger. HIHIHI! Här har ni Rezas båda låtar:

Reza Ningtyas Lindh When i nead you:





Och Reza Ningtyas Lindh Yove got a friend:

Vem tycker du skulle ha åkt?? Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: Emma

heej<3 kan du säga till några av din kompisar att kolla på min blogg..... alltså om du vill.....

du behöver inte men jag skulle bli glad då<3

2009-11-25 @ 16:42:42
URL: http://dogsandcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0