Beyonce & Lady Gaga i gemensam video!




Beyonce & Lady Gaga i gemensam video!

Hej Alihopa!!! Nu vet vi vad som händer när drottningen av R&B och en galen popfågel slår sig ihop och gör en låt tillsammans. För Beyonce och lady GaGa har gort en ny version av Beyonces video video phone. förutom att dom har gort om den eftersom att Lady GaGa är med men inana hon kommer med är den likadan som den första video phone.  Och om ni tittar på videon ser ni att Beyonce nästan har tagit över Lady GaGas still ( i alla fall i den här musik videon ). Jag tycker att den nya versionen är bäst. Jag tenkte igentligen att ni skulle få höra på båda två ( Ladys och Beyonces och bara Beyonces ) men den som är med bara Beyonce fins bara live så det blir bara den nya XD. Här har ni den

Beyonce Feat. Lady GaGa Video phone:


 


 Vad tycker ni om den? Och om ni har hört orginalet, Tyckte ni den nya elr den gamla versonen var bäst?
 Ha Det Bra

XOXO Den ( inte så ) hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vet inte vilken video som är bäst, jag har inte set den andra.

2010-01-17 @ 19:51:42
Postat av: Tove

Jag vet inte vilken video som är bäst, jag har inte set den andra.

2010-01-17 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0