Selena Gomez nya video- flipp eller flopp?

Hej alihopa! Disney-stjärnan Selena Gomez har precis släppt en ny musikvideo till låten "Naturally Music" och som vanligt så är skådespelerskan/sångerskan otroligt söt i den! Den här låten kommer från hennes nya album "Kiss and tell" som jag faktist intehar en aning om när den kommer ut men jag vet att den har kommit ut i USA men jag vet ej om den har kommit ut här ( FÖRLÅT! ). Jag tyckte om henne när jag var liten men jag vet inte fur jag tenkte då! Men en grej som jag stör mig så sjukt mycket på ( Och det här kommer jag att få skit för från alla selena gomez fans ) och det är att HON KAN INTE SJUNGA!!!!! HON HAR INGEN TALANG! Eller vad tycker ni?


Selena Gomez Kiss and tell:


Så vad tycker ni? FLIPP ELLER FLOPP? Ha Det Bra

XOXO Linnea ( Den hemliga bloggaren )

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att både videon och låten suuuuuger!........och hon suger också. XD XD XD XD

2009-12-31 @ 10:54:14
URL: http://sweetmiami.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag tycker att hon sjunger bra men det finns många som sjunger bätre... !!

2010-01-17 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0