Jag vet att jag ska ha paus men det har hänt såååå mykt viktigt!

Hej Alihopa! Jag vet att jag ska ha paus men det har hännt två ganska stora grejer sen när jag startade pausen och jag klarar inte av det längre! Allt som har gåt igenom min hjärna har typ varit: " MÅSTE BLOGGA!, MÅSTE BLOGGA!" Jag är jättelädsen att dom nyheterna som ni snart ska få ( Jag ska göra inlägg om dom efter det här ) Inte är så nya längre men för er som inte visste ska få reda på det. Nu moste jag sluta för att ta reda på litte mer viktiga grejer att skriva om! Ha Det Bra

XOXO Linnea ( den hemliga bloggaren )

Läsare vet ni redan vem jag är så att jag kan sluta skriva ( den hemliga bloggaren) ????

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, jag fattar inte vad du tängte på när du skrev att du skulle ha bloggpaus1 Nu när det är lov så har man ju dubbelt så mke tid att blogga! ha en bra dag, Herrå!

2009-12-27 @ 14:27:36
URL: http://sweetmiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0