IDOL 2009: YES! Rätt kille vann!



Hej Alihopa! Som ni kanske redan vet var det ERIK GRÖNWALL som vann idol 2009 igår! Jag var nästan säker på att han skulle vinna men jag blev ändå jätteglad när han vann! Ni ska här nere få alla låtarna han sjöng igår:

Erik Grönwall The final count down:



Erik Grönwall med the show must go on:



Och till sist final låten: Erik Grönwall med HIGHER:



Gud vad han e bra aså! Vilken av låtarna han gorde i fredags tyckte ni va bäst??? Och tycker ni det var rätt person som vann?? Ha Det Bra

XOXO Linnea 

Kommentarer
Postat av: Elona

Sv:jag lisa kajsa och izza

2009-12-13 @ 13:07:42
URL: http://www.metrobloggen.se/elona
Postat av: Cajsa

men man vill ju inte ta bort inlägget. man skriver ju för att kunna kolla tillbaka sen vad man har gjort genom åren, hur man tänker och så vidare, då är det inge kul om man bara tar bort ett minne.. :P

2009-12-14 @ 17:54:53
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

jo, jag har haft min blogg i typ 2,5 år nu...älskar den och man kan verkligen skriva om vad man vill...dock skriver jag inte om allt med tanke på att min familj och släkten läser den men det är ändå saker som jag inte vill ha minnen av så det är lugnt.

2009-12-17 @ 14:34:40
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Tove

Jag tycker att Higher är bra! Men det är Show must go on också. Jag tyckte att det var rätt person som van!

2010-01-17 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0