Grabbarnas duell: Vem vinner Idol ikväll?!

Vem vinner Idol ikväll?
Hej Alihopa!Spänningen är olidlig inför kvällens idol-final. 11 finalister i tävlingen har blivit till två och ikväll avgörs det alltså vem som blir årets Idolvinnare 2009. De två deltagare som fortfarande är kvar i tävlingen och som ska duellera i Globen ikväll är: Erik Grönwall och Calle Kristiansson. De båda grabbarna har tränat hela veckan inför kvällens rafflande uppträdanden och verkar laddade till tänderna. Nu är det alltså upp till er att bestämma vem som ska ta hem vinsten och få njuta av ett eget skivkontrakt och den egenskrivna låten "Higher". Blir det den rockiga Kristianstadpojken Calle Kristiansson eller Uplandskillen med den starka rösten Erik Grönwall? Kom igen nu! Rösta på den bästa Rösta på erik!!!!! Om Calle vinner kommer jag få damp! Jag ska rösta på Erik!!! Ni får reda på vem som vunnit ( om ni ej ser det skälv ) så fort jag har tillgång till en dator efter idol! Vem tycker du ska vinna?? Ha Det Bra

XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: Elons

2009-12-13 @ 10:56:59
Postat av: Elona

Mitt band heter evol

2009-12-13 @ 10:57:25
URL: http://www.metrobloggen.se/elona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0