Ska börja blogga på en ny blogg!


Hej allihopa! Jag har precis idag fått nyheten att jag ska få vara med och blogga på en helt fantastisk twiilight blogg som heter [email protected] . Jag kommer där att blogga med två andra tjejer som heter Matilda och Alma. Det betyder inte att jag kommer att sluta att blogga här men jag kommer kansjke inte kunna blogga lika mkt... elr jag ska försöka men vi får se. Ni får jätte gärna gå in dit och kolla. Skälv tycker jag att bloggen är super bra och jag läste den låångt inan jag så en insändare i julia där det stog att dom sökte bloggare och jag blev såklart fantastiskt glad.  Jag moste sluta nu men som sagt kommer jag att fortsätta blogga här men kolla gärna in både min blogg ( den här ) och den nya. Komentera gärna! Ha det super mega bra! 

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0