Musik stund!!!!! XD XD XD

Hej allihopa! Jag kom nyss på att jag aldrig har faft en musik stund! Så då ska jag ha det nu.  Jag är typ världens musik nörd o jag vet inte fur jag skulle kunna leva utan det!!! Non gång måsta jag testa att gå en hel dag utan att lyssna på non musik alls... Jag tror inte att jag skulle klara av det. Ja, Ja här är några av mina favo låtar!



Robert Pattinson Never think:

Gud! Jag ÄLSKAR den här låten! Från början tyckte jag att den var lite konstig och hade ett långt intro men nu tycker jag att den e jättebra! Roob e inta bara bra skådis även en bra artist! Han spelar gitar och piano!

3Oh!3 Feat Katy perry starstruck:

Älskar den här låten med! Jag har ingen aning om varför men jag tycker den e väldigt bra!

Avril Lavigne Take me away:
  '
Jag älskar avril lavigne! Hon e så J***a cool! Det här är min favo låt med henne! XD XD XD

Fall out boy thanks for the memories:
Den här låten upptäkte jag faktist när jag satt hemma o spela guitar hero på min DS och tyckte den var jättebra. Sen dess har jag lyssnat jätte mycket på fall out boy! Det här e deras bästa låt!!! ( enligt mig )

Lily Allen Fuck You:
 
Jag älskar den! Ingen förklaringt jag bara gör det!

Paramore Brick by boring brick:
 
Väldens bästa band! Halye wiliams ( sångaren ) e as cool specielt när hon har sitt röd/oranga hår ( hon färgade det för den här videon! )!! Det här och låten for a pessimist i'm pretty optimistic är bandets bästa låtar!! ( enligt mig, alla e bra )

Ke$ha feat 3Oh!3 Blah blah blah:
 
Jag älskar den här låten för att den helt enkelt låten e skit bra! Fast tyvär har Ke$ha blivit jättesjälv god! =(


Det var allt... för nu. Jag fick inte plats med hur många låtar som hälst. Jag får ha en till musik stund snart igen! Ja, Ja det är några låtar jag bara ÄLSKAR! Ha Det Bra

XOXO Linnea

Och föresten... anledningen till att jag inte uppdaterar så ofta e att vi har bara en data som hela familjen delar på och den är typ alltid upptagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0