Rob: "Jag fick stryk när jag var yngre"


Robert Pattinsson blev trakasserad i tonåren och utsattes för misshandel av personer som ville ta ner den lovande skådespelaren på jorden.  — Jag fick stryk ett antal gånger när jag var yngre. Jag betedde mig lite som en idiot, men i mina ögon var våldet alltid oprovocerat, avslöjar han enligt Showbiz Spy.  Hanberättar att det inte handlade om mobbing i skolan. Istället pågick trakasserierna
på fritiden.  Han tror att orsaken till våldet var hans lovande skådespelarkarriär.  — Allt började när jag blev skådespelare. Och jag gillade att bete mig som en skådis. Vilket ofta provocerade folk tillräckligt mycket för att vilja slå mig. Stackrs Rob!!!!! Ja,ja det går ju väldigt bra för honom nu!!! jag tycker iaf att han är jättebra skådis och så är han skit SSSNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha Det Bra!

XOXO Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0