Lady GaGa tuppade av.... tre gånger

Lady GaGa hävdar att hon svimmade på grund av jet lag
Hej allihopa!Nästan en vecka efter att Lady GaGa svimmat under ett framträdande i Nya Zeeland berättar hon nu anledningen till kollapsen i en intervju med en radioprogrammet "Kyle and Jackie O". — Jag var så jetlaggad. Jag svimmade tre gånger på scenen den kvällen men jag dör hellre på scenen än känner att jag måste gå av den för att jag känner mig svimfärdig, berättade GaGa i fredagens radiointervjuDetta är dock inte första gången som något liknande händer popsångerskan. I januari tvingades hon ställa in ett flertal konserter för att hon kände sig totalt utmattad.Källor tror att stjärnan börjar ta stryk av all den stress som hennes karriär medför. Sångerskan hävdade dock i intervjun att hon mår bra och känner sig endast exalterad över av allt som komma skall i hennes karriär. Jag hoppas att det går bra för henne i framtiden. Man vill ju inte precis att hon ska sluta. Ha det Bra


XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

jag har gjort våfflor och gott ut med hunden tagit det lugnt sj då?

2010-03-25 @ 21:03:26
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

oki Låter ju inget kul det

2010-03-26 @ 22:16:17
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Nej, det var het gratis!!!

2010-03-29 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0