Eclipse resention!!!!!!! o sommar lovs pause med få undantag.

The-Twilight-Saga-Eclipse-movie-pos.jpg image by fourbares
Hej allihopa! Jag har varit i min sommar stuga i karlskrona o pappa sa att vi skulle fiksa bredband men det gjorde vi inte så det är därför jagf nte har bloggat på sååååå länge. Det här kommer bli ett väldit kort inlägg för jag bara måste sova. vi kom nyss hem o under 24 timmar ar jag sovit typ 2. Men i alla fall när jag var i karlskrona såg jag nämligen ECLIPSE!!!!!!!!!!!!  Den var väldigt bra enligt mig. Fast allt som hände inen fajten blev lite ihop trykt men så blir det ju när man gör filmer av böker. Jag tycker att det här är den bästa twilight filmen en så länge. Ni som känner mig irl kanske vet att jag lätt börjar gråta till film. Ni skulle bara ha sett mig på bion när edward friade till bella jag typ stor böla. Samma sak med new moon när edward lämnar bella. Jag gör det fortförande trots att jag vte vad som hännder. LOL. Men nog om det. Jag skulle ge den 8 av 10 för att den började typ i mitten o att det var väldigt ihop trykt för att få plats med fighten. Är det bara jag som fortförande stör m ig på Eric? Ni som har läst bökerna vet ju att eric typ bara är med jättekort i ettan o inget i dom andra. Det stör mig att dom inte har med Ben. 


Sommarlovs pause!
under sommaren kommer jag att ha sommarlovs pause för att jag är borta så mkt att jag inte kan blogga. Men det kanske kan bli några korta inlägg lite nu o då. Okej, nu håller jag på att sommna vi tangent bordet. Måste sluta. Ha en mega bra sommar.

God natt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0