Vem bar den bäst... Blake elr Victoria???

Vem bar den bäst?
Hej Alihopa! Gossip Girl-skådisen Blake Lively är en kännt fan av Victoria Beckham kollektion men vem av dessa två fashionistans bar Victorias design bäst? Blake bar denna sexiga outfit till en välgörenhetsevent med blå pumps med glitter medans Posh bar samma outfit med en dramatisk frisyr och vita pumps. Jag tycker Blake gör den bäst! Jag tycker nästan att victoria inte e snygg i några kläder för det är inte hälsosamt att vara sååååååååååååååå där smmmmmmmmmaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och desutom vad har hon gort men håret??!! holler du med mig elr e du imot mig?? Vem bar den bäst? Ha Det Bra


XOXO Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att Blake såg snyggast ut! Och jag holler med dig om att victoria är ALLDELES för smal!!!!

2010-01-13 @ 15:43:42
Postat av: Anonym

Jag tycker Blake! Victoria är värkligen alldeles för smal!!

2010-01-17 @ 19:12:13
Postat av: Tove

oj glömde skriva mitt namn ( igen ) det är jag som har skrivit den ovanför! PINSAMT ATT JAG GLÖMMER ATT SKRIVA MITT NAMN!!!! XD XD XD XD XD XD XD

2010-01-17 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0