Vem bar den bäst: Kate Winslet eller Mariah Carey?

 
Kates engelska elegans eller Mariahs amerikanska sexighet?
Kates engelska elegans eller Mariahs amerikanska sexighet?


Hej Alihopa!!Här ställs två kurviga superstjärnor mot varandra i en tuff stilduell! Oscarsvinnande skådisen Kate Winslet hade på sig denna galaklänning under BAFTA Awards tidigare i år. Sångerskan Mariah Carey hade på sig samma klänning under en premiär i veckan som gick. Jag tycker att Mariah var snyggast med den snygga kläningen det perfect låkiga håret och den fina sminkningen. Kate ser bade lite arg och gamal ut ( engilt mig i alla fall) Men vad tycker du? Ha Det Bra

XOX Den hemliga bloggaren

Kommentarer
Postat av: patricia

jaa! jag och min pojkvän såg den :D sen gick den på planet när vi åkte till usa :D

2009-11-11 @ 18:12:27
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/
Postat av: fanny

Du hade...



5 RÄTT!

Bra gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Fast... Trädgårdsmästaren hade ju jag sagt till dig på skolan... -.-''

2009-11-14 @ 17:25:22
URL: http://gogirlfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0