veckans 3 bäst klädda kändisar!



Supermodellen Eva Herzigova var sexig i smaragdgrönt på den årliga Emerald balen i London den här veckan. Vi älskar draperingen!
3. Supermodellen Eva Herzigova var sexig i smaragdgrönt på den årliga Emerald balen i London den här veckan. Jag älskar draperingen! Men jag gillar inte håret. Det ser ut som ett fågelbo!! Bokstavligt tallat.


Skådespelerskan Izabella Mika såg både klassisk och gudinnelik ut i den här luftiga vita klänningen med de juvelprydda banden i kors. Så fint!
2. Skådespelerskan Izabella Mika såg både klassisk och gudinnelik ut i den här luftiga vita klänningen med de juvelprydda banden i kors. Så fint! Och villken söt kuvert väska till! Det var verkligen en fin och välpöanerad aytfit. Allt såg väldigt bra ut tillsamans.


Grattis Katy Perry! Det måste vara jobbigt att göra 12 klädbyten på en kväll! Som värd för det här årets EMA Awards gjorde Katy ett fantastiskt jobb och var både underhållande och perfekt klädd. Den här svartvita Marchesa klänningen var våran favorit, vi älskar när Katy satsar på klassiskt och glamouröst!
1. Grattis Katy Perry! Det måste vara jobbigt att göra 12 klädbyten på en kväll! Som värd för det här årets EMA Awards gjorde Katy ett fantastiskt jobb och var både underhållande och perfekt klädd. Den här svartvita Marchesa klänningen var min favorit, jag älskar när Katy satsar på klassiskt och glamouröst! I LOVE IT!!!!!!

Det var topp tre veckans bäst klädda kändisar. Vem tycker du var bäst? Ha Det Bra

XOXO Den hemliga bloggaren


Kommentarer
Postat av: patricia

det var jag också! jag och min pojkvän åkte den 26 juni o åkte hem den 16 juli!

2009-11-11 @ 18:17:37
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/
Postat av: Anna

Typ råsa bandet klänning elr???

2009-11-14 @ 13:51:43
URL: http://sweetmiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0